Thailand Fever ♥

Assalammualaikum |AnnyeongHaseyo ♥



Bismillahirrahmanirrahim..Hey Fellas sekalian..Aku tak tau knape tajuk dia macam tu haha..Well,kalau dulu aku obses dengan kpop and kononnya aku kata dah malas nak minat kpop *cewahh memang pon aku tak layan kpop dah sekarang ni.Layan pon dengar-dengar lagu je .Aku dah malas nak minat orangnya.Kang kata batak pulak.Minat laki tu la,minat laki ni la..hurrmm macam-macam kan.Back to the topic pulak

Tengok sekarang ni apa jadi?Tiba-tiba minat kat siam pulak hadoih..semua jenis orang aku nak minat haha..tu namanya batak.Duniawi semata-mata.Manusia  takkan lari dari dunia tu.*cehh.Macam ni ccerita dia,aku sebenarnya suka tengok movie.Dalam-banyak-banyak movie,bukan movie malayu je aku suka tengok.Movie korea, jepun,inggeris,hindustan andd thailand pon aku suka tengok *thailand last xDD haaa..tiba-tiba terclick kt youtube nak tengok cerita movie siam.Cerita A little Things Called its Love.Tengok pelakonnya hensem,cantik.Hurmm,boleh tahan jugak..Pelakon lelaki dalam cerita tu,Mario Maurer *gamba gif tu diaa la.Aku pon terus cairr tengok muka dia.Hensem wooo.Aku rasa hensem lagi thailand dari korea.Kening depa tebal-tebal and lebat hoho.Aku suka (Y).Nak dibandingkan dengan korea depa kebanyakannnya ramai yang plastik surgery.Thailand ni tak tau la pulak.Tak ramai kot yang plastik surgery. Rasanyalah..




 Kacukan thai -german kot. Tak lama lepas tu aku tengok movie mario maurer ni berlakon.Rupanya memangd ah femes pon laki ni.Banyak dapat anugerah.Antara filem-filem dia yang aku dah tengok :-
  1. The Love of Siam
  2. Friendship
  3. Rahtree Reborn
  4. First Love
  5. Friends Never Die
  6. Jan Dara The Beginning
  7. Suddenly It's Magic
Tu je yang baru aku tengok.Kiranya dah banyak la tu..hahaboleh lah..pastu kan aku minat Natcha Jantapan pulak.Dia berlakon ngan mario dalam cerita friends never die.Tu yang terminat sekali u hehe..Tengok kening dia  pon tebal and lebat.*aku suka x)) :3






Hensen kan??lagi banyak daripada mario punaya gambar..rasanya die hensem lagi..hoho.ada lagii..Kao Jirayu .Tengok ehh tapi laki ni tak hensem sangat just nampak comel.Comel tak semestinya  gay eh tapi sebab muka dia tu still nampak macam budak lagi.Lagi satu die comey sebab ada lesung pipit.hihi ♥Dia ni berlakon dari umor 3 tahun.Aku kenal dia dari cerita love of siam  dengan Love in 4 Size.Dia jadi watak Tong masa kecil.Tong masa besar mario.tengok ah jauh beza umur diorang






See,lesung pipit dia comel kan?? aww x) :3

Ada lagi dua orang  aku minat Tou Sedthawut dengan Thiti Mahayotaruk.Kenal diorang dalam cerita the harmones series cerita ni ada romance,comedy and sex scene.
Cerita ni aku tak tengok semua episod pon..gila ahh tengok semua.Aku tengok part laki duaorang ni je.Tak sangka pulak yang diorang jadi watak gay dalam cerita tu.Tapi diorang bukan betul gay ea?dalam watak je jangan pikir lain pulak.Diorang straight guy k. Dalam cerita tu watak diorang sikit je.Tapi gay-2 pon aku suka jugak..haha.comel tau tak ?! first time suka ngan laki gay ni xD








Setakat tu je kot yang benda aku minat untukdi sharekan.Aku share pon ada kebaikan jugak.Korang boleh tengok cerita-cerita tu.Maybe boleh menarik minat korang umtuk tengok cerita-cerita yang aku dah listkan.Kalu korang tak minat takpelah.Ikut citerase korang la kan.Minat aku tak sampai demam pon.Maksudnya musim aku melayan cerita siam lebih kurang lah..tak sampai demam rasanya..Rasanya aku nak minat siam pulak lah.Aku minat pon tak seobses mcam aku minat korea dulu.Asyik korea je tak abis-abis kan? hoho.. k la Assalammualaikum .. ;)

Besok Result pt3 keluar k tak kesah pon..*macam apa yang aku cakap la

You May Also Like

1 comments

  1. Minat siam ea? Haha k, samala . Cer search golfmike pulak . Serious comell xD

    ReplyDelete